пʼятницю, 14 травня 2021 р.

До Всесвітнього дня здоров'я

 


Сучасний  світ відкриває перед  нами  великі  можливості,  ми поспішаємо жити не замислюючись над тим, що іноді потрібно зупинитися, потурбуватися про себе, про своє життя. Здоров'я - одна з основних умов щастя людини.

Всесвітній день здоров’я щорічно відзначається 7 квітня. Традиція проводити в цей день заходи, присвячені проблемам збереження здоров’я та профілактики захворювань, приурочена дню створення у 1948 році Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), на яку покладено вирішення міжнародних проблем, пов’язаних з охороною здоров’я населення планети. 

Працівники читального залу традиційно проводять тематичні виставки з метою привернути увагу користувачів бібліотеки до актуальних запитань щодо здорового способу життя. Зокрема, виставка «Здоровꞌя, як і життя – особистий скарб» на тему охорони здоров’я спрямована на підтримку у пропагуванні здорового способу життя. До уваги відвідувачів бібліотеки представлені книги та періодичні видання.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Прихильники